Teller ned

Jeg har fortiden så mange prøver, innleveringer og presentasjoner at skuldrene spenner seg og hodet verker. Jeg utsetter alt til siste liten og sitter oppe hver natt. I morgen tar jeg den siste prøven og leverer de siste innleveringene for denne uken og etter skolen setter jeg meg på bussen til København. Mathilde og jeg skal bo hos den fineste søsteren min, drikke billig vin til frokost, lunsj og middag, spise brunch på café og gå på museum, konserter og butikker. Vi skal nyte miniferie og ta inn Københavnstemmning. Hvordan har din uke vært?


7 kommentarer:

  1. Mi veke er også fylt av pensum-stress, men med fine pausar innimellom.
    God tur til København!

    SvarSlett
  2. Eg har hatt ei roleg veke, som eg trengte meir enn noko. Hadde oppgåvelevering på måndag og har berre akkurat starta med ny oppgåve. KOS DYKK MASSE I KØBEN!

    SvarSlett
  3. stresser også med innleveringer, presentasjoner og eksamenslesing :(

    SvarSlett
  4. Jeg har nylig flyttet fra forloveden min og hjem til mamma i Telemark igjen. Vi er fortsatt sammen da... Men slik blir det vel bare når man trenger litt forskjellige ting i livet.

    God tur til Køben!

    SvarSlett
  5. Åh, så fint. Jeg vil også drikke vin til frokost. Husk at det er 223 dager igjen til sommer.

    Nå står livet litt på pause, det er mye som skal gjøres før julen.

    SvarSlett
  6. Herregud, kjenner meg igjen!
    like før jeg kjøper meg et tau- sånn serr.
    Nå er du hjemme igjen, men jeg hapåer du koste deg i købehavn, for det jo verdens beste by og vin til frokost er den beste frokosten, sammen med mathilda sjokoladepålegg som man bare får i Danmark.
    Og du...alt ordner seg for oss selv om vi har mye å gjøre, vi kommer ikke til å huske dette om 5 år :*

    SvarSlett

Takk! <3