Billig sigg, billig vin og sykkelutleie

København var bra med og røyk og vin på balkongen en sen morgen, kaffe til lunsj og øl midt på dagen. Vi kjøpte en flaske vin til 24 kroner og satt på samme kafé i flere timer. Vi pakket oss inn i ull og vandret gatelangs med sigg i hånden på leting etter vintagebutikker og søte kafér. Vi ble invitert med på hiphopbar og rolige konserter og spiste brente mandler i mørket. Vi leide sykler og følte hos som ekte københavnerere  før vi fem minutter senere måtte dra frem kartet og spørre oss frem. Vi var i lykkerus da vi kjøpte vår egen vannpipe med frukttobakk, men greide selvfølgelig å glemme den igjen hos søsteren min.  Engangskamerabilder er levert til fremkalling og jeg gleder meg til å se bildene. Disse bildene er lånt av Mathilde

 





5 kommentarer:

  1. sv; så bra! Det er gode filmer alle som en!

    SvarSlett
  2. Hørtes fint ut :)

    hehe, mine smaker ikke godt for jeg bruker så mye rar pynt og limer sammen med limpistol, og det står i stua ca en månede før noen får lov til å røre det :P

    SvarSlett

Takk! <3