Åtten år og Oslo vår

I går tok jeg på meg de nye vårskoene for første gang. Jeg drakk kaffe med Eiril og Alexandra og drakk øl i en leilighet på Holmen senere. Jeg danset og snakket og smilte hele kvelden og løp småfull hjemover for å rekke t-banen. I dag satt vi på en solfylt hveranda hele dagen og spiste årets første is. Det er blitt mars og jeg har endelig blitt 18 år. Oslo lukter vår og gode forventinger. Og ting er godt og vondt omhverandre.

Og dette er fortiden den fineste sangen: freudian Slip av Sandra Kolstad. Hun spilte denne sangen på Slottsfjellfestivalen i 2010, og siden har hun reddet meg i triste, teite, dumme stunder.

1 kommentar:

  1. Åå så fantastisk fint! Oslo altså, alt blir bra.
    jeg hørte Sandra Kolstad for første gang på Slottsfjell i sommer, jeg elsker henne!! hun er så himla bra

    SvarSlett

Takk! <3