Jeg er livredd for at noen skal være bedre enn meg. Egoistisk og teit. 

10 kommentarer:

  1. Du er nok ikke alene om å føle det slik!

    SvarSlett
  2. Veit du? Det er veldig herleg når folk er så ærlege. Eg kjenner det på same måte. Om det hjelper. Og som det er nevnt over, det er menneskleg!

    SvarSlett
  3. Håper du husker at du er fin og vakker på din egen måte, for det er du! Hjerteklem

    SvarSlett
  4. // Det er "I Put Your Records On" av The Pierces :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Åh, takk :) Sangen er lagt til i desember-spillelisten min på spotify nå.

      Slett
  5. Jeg gikk glipp av svaret ditt på min forrige kommentar, men jeg ser den nå:)Jeg liker den sangen veldig godt. Den passer min desember, på en måte.

    // Takk for at du sa du liker bloggen min :)
    Jeg angrer også på at jeg ikke sa ja til å få høyere karakter. Visste liksom ikke hva jeg skulle si. Vi har et halvt år til da :)

    SvarSlett
  6. kjære, for meg er du noe av det beste som finnes, det er bare du som er best som deg selv, ingen kan være en bedre deg <3

    SvarSlett
  7. kjenner meg veldig godt igjen! du er ikke alene

    SvarSlett

Takk! <3